Hvorfor du bord nære deg å “dulte” problemstillinger?

De fleste, kanskje også deg selv har som vane å se på salg som en sånn typisk støvsugeselger fra 70- tallet. En som banker ned dører og tilbyr den en kan. Har du snakket med 100 så må det være en som sier ja. Kjenner du deg igjen? Om du gjør det burde du lese videre.

Med en sånn tilnærming til det å gi verdi til andre, så vi, du kanskje få salg. Men du vil aldri få stor andel gjentakende salg. Og heller ikke de ideelt kundene, som du faktisk burde bruke tid på å finne. I det minste om du selger noe som har en høy inngang billet, da koster kundene du erverver deg mye mer å konvertere til leads. Og du er faktisk avhengig av at kunder kommer tilbake, eller blir hos deg avhengig av business modellen din.

Det å dulte borti problemstillinger er noe som du er nødt til å lære deg i det nye selskapet ditt. Det er en god måte å selge løsninger på problemer, eller verdiforslag til noen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *