Warning: The magic method OCDI\OneClickDemoImport::__wakeup() must have public visibility in /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-content/themes/onecom-express/importer/inc/OneClickDemoImport.php on line 121 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-content/themes/onecom-express/importer/inc/OneClickDemoImport.php:121) in /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-content/themes/onecom-express/importer/inc/OneClickDemoImport.php:121) in /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-content/themes/onecom-express/importer/inc/OneClickDemoImport.php:121) in /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-content/themes/onecom-express/importer/inc/OneClickDemoImport.php:121) in /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-content/themes/onecom-express/importer/inc/OneClickDemoImport.php:121) in /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-content/themes/onecom-express/importer/inc/OneClickDemoImport.php:121) in /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-content/themes/onecom-express/importer/inc/OneClickDemoImport.php:121) in /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-content/themes/onecom-express/importer/inc/OneClickDemoImport.php:121) in /customers/0/1/6/daypay.no/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1831 {"id":2245,"date":"2022-11-04T14:18:06","date_gmt":"2022-11-04T14:18:06","guid":{"rendered":"https:\/\/www.daypay.no\/?p=2245"},"modified":"2022-11-04T14:18:06","modified_gmt":"2022-11-04T14:18:06","slug":"tips-for-effektiv-kommunikasjon-med-potensielle-kunder-og-kunder","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.daypay.no\/tips-for-effektiv-kommunikasjon-med-potensielle-kunder-og-kunder\/","title":{"rendered":"Tips for effektiv kommunikasjon med potensielle kunder og kunder"},"content":{"rendered":"“Vellykkede hjemmebaserte bedriftseiere har noe til felles med alle andre bedriftseiere, online og off. Alle har evnen til \u00e5 kunne kommunisere godt.\n\nEffektiv kommunikasjon er n\u00f8kkelen til \u00e5 bygge relasjoner og utvikle vellykkede relasjoner med potensielle kunder og kunder, fordi du trenger \u00e5 gi n\u00e6ring til introduksjonssp\u00f8rsm\u00e5l, oppstart og utvikling av virksomheter og langsiktig vekst. S\u00e5 her er noen tips for \u00e5 hjelpe deg med \u00e5 utvikle dine egne effektive kommunikasjonsferdigheter.\n\n\u2022 Lytt n\u00f8ye til hva h\u00f8yttaleren din sier. Ikke pr\u00f8v \u00e5 tenke fremover og forberede svaret ditt. Fokuser, lytt og l\u00e6r. Still sp\u00f8rsm\u00e5l, hvis du trenger det, f\u00f8r du svarer. F\u00e5 fakta p\u00e5 det rene f\u00f8rst.\n\n\u2022 Hold samtalen innstilt p\u00e5 i dag, ikke p\u00e5 eldre programmer, tidligere hjemmebaserte pr\u00f8ving og feiling osv. Diskuter med et rent ark. Fortsett med \u00e5 holde ting i en positiv tone.\n\n\u2022 Pass p\u00e5 at du ikke bruker uvennlige bemerkninger, baktalelse, rasistiske eller andre negative typer kommentarer \u2013 selv i sp\u00f8k. Og ikke v\u00e6r redd for \u00e5 st\u00e5 opp for dette ogs\u00e5, spesielt i tilfelle andre bruker krenkende spr\u00e5k.\n\n\u2022 Ikke avbryt eller legg opp forsvar mens noen snakker. H\u00f8r personen ut og svar deretter. V\u00e6r h\u00f8flig og ikke gi frekke svar, selv om din mening er annerledes. Faktisk, pr\u00f8v \u00e5 finne fellestrekk og et sted \u00e5 komme til gjensidig enighet.\n\n\u2022 Hold lokk p\u00e5 sinne. Hvis du trenger hjelp med dette, les artikler om sinneh\u00e5ndtering eller s\u00f8k hjelp fra en lokal r\u00e5dgiver eller minister.\n\n\u2022 Unng\u00e5 ordene “alltid” og “aldri” i heten av diskusjoner eller argumenter. Disse setningene blir kastet rundt og skaper enda mer problemer. I tillegg er det sjelden at noen eller noe er 100 % det samme 100 % av tiden. S\u00e5 hold deg unna disse plagsomme ordene.\n\n\u2022 Ikke spill skyldspillet. Hvis noe g\u00e5r galt med et klientprosjekt og kanskje klienten din hadde feil, unng\u00e5 \u00e5 peke fingeren. Sl\u00e5 i stedet inn og hjelp til \u00e5 l\u00f8se problemet. Rydd opp i ting og g\u00e5 forbi feil.\n\n\u2022 Beklager hvis du tar feil og g\u00e5 videre. Ikke ha negative f\u00f8lelser. Fess opp, men ikke dvel.\n\nDette er bare noen f\u00e5 tips for \u00e5 hjelpe deg med \u00e5 forbedre kommunikasjonsferdighetene dine med potensielle kunder og teammedlemmer. Inkorporer disse og andre ideer i kommunikasjonen din, og du vil v\u00e6re godt p\u00e5 vei til en vellykket hjemmebedrift.” \n
<\/div>\n\n\n\n

Om du finner denne posten interessant eller brukbar p\u00e5 noen m\u00e5te. F\u00f8le deg fri til \u00e5 gi den en stjerne.<\/em><\/p>\n\n\n

Var denne posten nyttig for deg? <\/p>

Trykk p\u00e5 stjernene for \u00e5 gi din score! <\/p>